گردشگری

  • ۰
  • ۰

جاذبه های دبی

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی تابستان 95 شده وجود زیباترین و بزرگترین رقص های آبی موزیکال در دبی است . این فواره های که یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت هماهنگ را دارا میباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید هرگز  رقص آب موزیکال دبی را از دست ندهید. مسافران تور دبی نوروز 96 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

رقص آب موزیکال

رقص آب موزیکال

رقص آب موزیکال

رقص آب موزیکال

 

این تور یکی از معروفترین تورهای و جاهی دیدنی دبی می باشد. هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدکنندگان می باشد. 
مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رایج ترین تور شما حدود ساعت 3 یا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل، موزیک و رقص عربی در زیر آسمان زیبا کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا از برنامه های این قسمت می باشد.
این تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پایان می یابد. در تورهای یک روزه و یا چند روزه، برنامه هایی از قبیل دیدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوههای حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از 
قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است. مسافران تور دبی تیر 95 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

صحرا سافاری

صحرا سافاری

صحرا سافاری

صحرا سافاری

صحرا سافاری

صحرا سافاری

تور آنتالیا تابستان

تور آنتالیا

تور اصفهان

تور شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی